2019-20

Projecte per a escola de primària
2n bat. Professora: Carme Ferré

La escola Isidre Martí, d’Esplugues, ens demanà si els alumnes podrien dissenyar dues imatge. Una per fer un llenç i altre per a una de les seves parets.
Finalment, i desprès de presentar diferents projectes, els propis alumnes van pintar el mural.
Les dues primeres imatges són les resultants.

Microrelats
2n bat. Dibuix Artístic – Professora Carme Ferré

A partir de la lectura de diferents minirelats, els alumnes han elaborat les imatges que podrien acompanyar aquests textos.

Pau
2n bat. Dibuix Artístic – Professora Carme Ferré

A la matèria Dibuix Artístic insistim a realitzar exercicis amb el format, la tècnica i la temàtica que plantegen les proves de les PAU. En aquesta ocasió es tractava de fer una representació realista on intervingués un avió.

Quadres / puzzle
1r batxillerat. Volum – Professora Carme Ferré

Amb diferents materials (porexpan, plàstics, teles, paper maixé,…) els nois i noies que cursen Volum han fet aquests quadres/puzle representant conegudes obres d’art.

Gravat en relleu
1r de batxillerat. Tècniques d’expressió graficoplàstiques. Professor Albert Puigpinós

En ple confinament per la Covid-19 ens vàrem veure obligats a fer gravat amb allò que teníem per casa: cartons, taps de suro, goma eva, patates, etc.

Els resultats varen ser uns estampats tèxtils molt macos.

Assemblatge

En ple confinament per la Covid-19 ens vàrem atrevir a fer assemblage amb allò que teníem per casa.

Animació facial
1r de batxillerat. Cultura audiovisual I. Professor Albert Puigpinós

En aquest exercici hem après a il·lustrar amb tauleta gràfica i el programa Krita i hem realitzat una animació per transparències aprofitant el programa Kdenlive.